systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
komplexný evidenčný a riadiaci manažérsky on-line informačný systém pre zaznamenávanie, distribúciu, vzájomné zdieľanie, selekciu a archiváciu informácií potrebných pre podporu komunikácie a riadenie spoločnosti
Základné vlastnosti systému
- modulárny a ľahko prispôsobiteľný systém
- pripojenie do aplikácie z ľubovoľného miesta na svete (pomocou Internetu)
- podpora mobilných zariadení
- rýchly prístup k informáciám
- umožňuje komunikovať s užívateľom v rôznych jazykoch (slovensky, česky, anglicky, nemecky)
- výstupy sú možné v podobe prehľadov, grafov alebo kontingenčných tabuliek
- nastavenie ľubovoľných väzieb medzi objektami – umožňuje zachytávať spojitosti a časový priebeh
- správa dokumentov – centrálna správa všetkých firemných dokumentov
- možnosť komunikovať s inými systémami
- ľahká správa systému (odkiaľkoľvek z Internetu)
Špecialne vlastnosti systému
- umožňuje používať viacnásobné položky
- každý objekt má nastavené práva, ktorí užívatelia alebo role ho môžu vidieť, alebo editovať
- možnosť ukladať externé dokumenty s nastavením práv do systému s možnosťou sledovania ich verzie
- vyhľadávanie nad všetkými informáciami podľa nastavených práv
- fulltextové vyhľadávanie nad všetkými textami v systéme podľa nastavených práv, vrátane vyhľadávania nad uloženými externými dokumentami
- umožňuje načítavanie a posielanie emailov, s možnosťou ich naviazania na ďalšie objekty
- stráženie zmeny existujúcich záznamov, alebo pridanie nového - informovanie formou emailu alebo priamo systémom
- systém vymazávania do koša + úplné vymazanie
- jednoduchá vytvorenie kópie objektu
- funkcia hromadná zmena – slúžiaca na podobnú úpravu väčšieho množstva záznamov
Základné užívateľské vlastnosti
- jednoduché formulárové vkladanie záznamov
- možnosť použitia vhodnej jazykovej verzie
- užívateľský nastaviteľné prehľady, stromové menu a plocha
- jednoduché vyhľadávanie nad prehľadmi s veľa možnosťami
- jednoduché vyhľadávanie v pomocných číselníkoch
- jednoduché naväzovanie vsťahov medzi objektami
Možnosti správy (nastavuje správca systému)
- pridanie nového vlastného modulu (triedy)
- rozšírenie a úprava existujúcich modulov
- jednoduché nastavenie povinných položiek
- rozšírenie a úprava položiek v rolovacích menu
- jednoduchá úprava prekladov a popisov v systéme
- jednoduchá vizuálna úprava existujúcich a nových formulárov
- všeobecný import a export naviazaný na ľubovoľný modul
- možnosť pridávania vlastných grafov a prehľadov
- možnosť nastavenia na každý modul rôzne ukončovacie a štartovacie funkcie
- sledovanie zmien v systéme
- sledovanie spúšťania funkcií v systéme
- sledovanie chýb v systéme
Prava (nastavuje správca systému)
- jednoduché nastavenie práv modulov na role alebo užívateľov
- možnosti definovať na jednotlivé role alebo užívateľov
- práva na moduly: užívateľ / správca
- práva na každý objekt v systéme: čítanie / zápis
- reporty
- funkcií
- obmedzenia
- prednastavené hodnoty
- stromové menu
- prehľady
- filtre
- moduly pre časť PLOCHA
- permanentné filtre
CRM základné moduly
- Plocha – užívateľský nastaviteľná titulka CRM s rôznymi vyhodnocovacími náhľadmi
- Zamestnanci – zoznam zamestnancov firmy
- Užívatelia – zoznam zamestnancov alebo užívateľov systému CRM s definíciou základných práv na moduly
- Role – užívatelia môžu byť zaradený do rôznych rolí (napr.: ekonomika, sklad, ...)
- Dochádzka – sledovanie dochádzky
- Kalendár – základná práca s kalendárom, zadávanie úloh, atď.
- Projekty – zoznam projektov, na ktoré je možné nadväzovať úlohy, udalosti, komunikáciu,...
- Úlohy – zoznam úloh, ktoré majú svojho vlastníka, realizátora a odberateľov
- Udalosti – zoznam udalostí, ktoré majú svojho vlastníka, realizátora a odberateľov
- Komunikácia – zoznam komunikácií, ktoré majú svojho vlastníka, realizátora a odberateľov
- Poznámky – zoznam poznámok naviazaných na jednotlivé objekty
- Firmy – zoznam partnerských firiem
- Kontaktné osoby – zoznam kontaktných osôb
- Adresy – zoznam adries, ktoré môžu byť priradené firme, kontaktnej osobe,...
- Dokumenty – archivácia dokumentov s možnosťou verzii a možnosťou full-textového vyhľadávania nad obsahom dokumentov (Word, Excel, PDF, Chm, Html,...)
- Priebeh – zoznam všetkých stavov priebehových objektov vzniknutých v CRM
- Tovar – tovar
- Objednávky – došlé a vydané
- Faktúry – faktúry partnerským firmám
- Platby – platby od partnerských firiem
- Pošta – interná a externá pošta
- FTP – správa dokumentov
- Manager – štatistiky, grafy a prehlady
- Sys – základné užívateľské systémové nástroje
- Systém – základné správcovské nástroje
Referencie:
Energy Group, a.s. – CRM systém je nasadný ako manažérska nadstavba nad všetkými informačnými systémami v troch štátoch
Nef de Santé, a.s. – CRM systém je nasadný ako manažérska nadstavba nad predajným systémom