BENSOFT CRM

systém riadenia vzťahov so zákazníkmi

komplexný evidenčný a riadiaci manažérsky on-line informačný systém pre zaznamenávanie, distribúciu, vzájomné zdieľanie, selekciu a archiváciu informácií potrebných pre podporu komunikácie a riadenie spoločnosti

Základné vlastnosti systému

  • modulárny a ľahko prispôsobiteľný systém
  • pripojenie do aplikácie z ľubovoľného miesta na svete (pomocou Internetu)
  • podpora mobilných zariadení
  • rýchly prístup k informáciám
  • umožňuje komunikovať s užívateľom v rôznych jazykoch (slovensky, česky, anglicky, nemecky)
  • výstupy sú možné v podobe prehľadov, grafov alebo kontingenčných tabuliek
  • nastavenie ľubovoľných väzieb medzi objektami – umožňuje zachytávať spojitosti a časový priebeh
  • správa dokumentov – centrálna správa všetkých firemných dokumentov
  • možnosť komunikovať s inými systémami
  • ľahká správa systému (odkiaľkoľvek z Internetu)

Špecialne vlastnosti systému

  • umožňuje používať viacnásobné položky
  • každý objekt má nastavené práva, ktorí užívatelia alebo role ho môžu vidieť, alebo editovať
  • možnosť ukladať externé dokumenty s nastavením práv do systému s možnosťou sledovania ich verzie
  • vyhľadávanie nad všetkými informáciami podľa nastavených práv
  • fulltextové vyhľadávanie nad všetkými textami v systéme podľa nastavených práv, vrátane vyhľadávania nad uloženými externými dokumentami
  • umožňuje načítavanie a posielanie emailov, s možnosťou ich naviazania na ďalšie objekty
  • stráženie zmeny existujúcich záznamov, alebo pridanie nového - informovanie formou emailu alebo priamo systémom
  • systém vymazávania do koša + úplné vymazanie
  • jednoduchá vytvorenie kópie objektu
  • funkcia hromadná zmena – slúžiaca na podobnú úpravu väčšieho množstva záznamov

Základné užívateľské vlastnosti

  • jednoduché formulárové vkladanie záznamov
  • možnosť použitia vhodnej jazykovej verzie
  • užívateľský nastaviteľné prehľady, stromové menu a plocha
  • jednoduché vyhľadávanie nad prehľadmi s veľa možnosťami
  • jednoduché vyhľadávanie v pomocných číselníkoch
  • jednoduché naväzovanie vsťahov medzi objektami

Možnosti správy (nastavuje správca systému)

  • pridanie nového vlastného modulu (triedy)
  • rozšírenie a úprava existujúcich modulov
  • jednoduché nastavenie povinných položiek
  • rozšírenie a úprava položiek v rolovacích menu
  • jednoduchá úprava prekladov a popisov v systéme
  • jednoduchá vizuálna úprava existujúcich a nových formulárov
  • všeobecný import a export naviazaný na ľubovoľný modul
  • možnosť pridávania vlastných grafov a prehľadov
  • možnosť nastavenia na každý modul rôzne ukončovacie a štartovacie funkcie
  • sledovanie zmien v systéme
  • sledovanie spúšťania funkcií v systéme
  • sledovanie chýb v systéme

 

Prava (nastavuje správca systému)

  • jednoduché nastavenie práv modulov na role alebo užívateľov
  • možnosti definovať na jednotlivé role alebo užívateľov
    • práva na moduly: užívateľ / správca
    • práva na každý objekt v systéme: čítanie / zápis
    • reporty
    • funkcií
    • obmedzenia
    • prednastavené hodnoty
    • stromové menu
    • prehľady
    • filtre
    • moduly pre časť PLOCHA
    • permanentné filtre

CRM základné moduly

  • Plocha – užívateľský nastaviteľná titulka CRM s rôznymi vyhodnocovacími náhľadmi
  • Zamestnanci – zoznam zamestnancov firmy
  • Užívatelia – zoznam zamestnancov alebo užívateľov systému CRM s definíciou základných práv na moduly
  • Role – užívatelia môžu byť zaradený do rôznych rolí (napr.: ekonomika, sklad, ...)
  • Dochádzka – sledovanie dochádzky
  • Kalendár – základná práca s kalendárom, zadávanie úloh, atď.
  • Projekty – zoznam projektov, na ktoré je možné nadväzovať úlohy, udalosti, komunikáciu,... 
  • Úlohy – zoznam úloh, ktoré majú svojho vlastníka, realizátora a odberateľov
  • Udalosti – zoznam udalostí, ktoré majú svojho vlastníka, realizátora a odberateľov
  • Komunikácia – zoznam komunikácií, ktoré majú svojho vlastníka, realizátora a odberateľov
  • Poznámky – zoznam poznámok naviazaných na jednotlivé objekty
  • Firmy – zoznam partnerských firiem
  • Kontaktné osoby – zoznam kontaktných osôb
  • Adresy – zoznam adries, ktoré môžu byť priradené firme, kontaktnej osobe,...
  • Dokumenty – archivácia dokumentov s možnosťou verzii a možnosťou full-textového vyhľadávania nad obsahom dokumentov (Word, Excel, PDF, Chm, Html,...)
  • Priebeh – zoznam všetkých stavov priebehových objektov vzniknutých v CRM
  • Tovar – tovar
  • Objednávky – došlé a vydané
  • Faktúry – faktúry partnerským firmám
  • Platby – platby od partnerských firiem
  • Pošta – interná a externá pošta
  • FTP – správa dokumentov
  • Manager – štatistiky, grafy a prehlady
  • Sys – základné užívateľské systémové nástroje
  • Systém – základné správcovské nástroje

Referencie:

Energy Group, a.s. – CRM systém je nasadný ako manažérska nadstavba nad všetkými informačnými systémami v troch štátoch

Nef de Santé, a.s. – CRM systém je nasadný ako manažérska nadstavba nad predajným systémom