• systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
  • on-line informačný systém:
    • komplexný
    • modulárny a prispôsobiteľný
    • evidenčný
    • riadiaci
    • manažérsky
  • určený pre:
    • zaznamenávanie
    • distribúciu
    • vzájomné zdieľanie
    • selekciu
    • archiváciu informácií potrebných pre podporu komunikácie a riadenie spoločnosti
  • pripojenie užívateľa a správcu do aplikácie z ľubovoľného miesta na svete (pomocou Internetu)
  • podpora mobilných zariadení
  • rýchly prístup k informáciám
  • umožňuje komunikovať s užívateľom v rôznych jazykoch (slovensky, česky, anglicky, nemecky)
  • výstupy sú možné v podobe prehľadov, grafov alebo kontingenčných tabuliek
  • nastavenie ľubovoľných väzieb medzi objektami - umožňuje zachytávať spojitosti a časový priebeh udalostí
  • správa dokumentov - centrálna správa všetkých firemných dokumentov
  • možnosť komunikovať s inými systémami
  • Informačný systém pre Multilevel marketing
  • distribuovaný off-line systém s centrálnou synchronizáciou
  • pobočky nemajú trvalé pripojenie k Internetu, synchronizácia je na vyžiadanie
  • hierarchia zdieľania dát:
    • pobočka - obmedzené práva - prehľad za pobočku
    • riaditeľstvo - prehľaď za všetky pobočky za riaditeľstvo
    • generálne riaditeľstvo - kompletný prehľad za celý informačný systém
  • centrála nonstop prístupná - prezentácia on-line dát zákazníkom cez web, mobil
  • pobočky sa pripájajú na centrálu cez internet (vytáčaná linka, ISDN, ADSL, ...)
  • prenos na server možno robiť niekoľkokrát za deň, pri dennej synchronizácii je zdieľanie dát "skoro" on-line pre všetkých členov MLM
  • systém možno rozširovať a nasadzovať nové verzie bez nutnosti zásahu užívateľa na pobočke,
  • jednoduchá obnova pri havárii pobočky
  • systém monitoruje všetky zmeny a zabezpečuje integritu dát